Razotkrio kako funkcioniše svetski lobi koji koči istinski napredak čovečanstva - pronalazač Branko Babić

Razotkrio kako funkcioniše svetski lobi koji koči istinski napredak čovečanstva – pronalazač Branko Babić

Poznati pronalazač Branko Babić otvoreno govori o prevarama u nauci, Teslinom tornju i o besplatnoj energiji… Svedočanstvo o tome da je Tesla napravio automobil koji se kretao bez goriva – koristeći energiju koja se nalazi u neograničenim količinama svuda oko nas

- U vremenu kada četiri svetska konglomerata upravljaju sa 37 miliona glavnih i najprofitabilnijih poslova na tzv. svetskom tržištu i “verifikuju” 90 odsto svetskog profita, daroviti pronalazači i inovatori sa svojim idejama i patentima nemaju šansu da opstanu. Ovo nije nova vest nego dijagnoza stara 100 godina. Prve bankarske porodice svoje imperije su napravile u Evropi u 18. veku. Njihove ekspoziture oni su naravno poslali i u Novi svet, kako su tada zvali Ameriku. Početkom prošlog veka, tehnološka revolucija i civilizacijski izumi koji su stizali uglavnom sa ovog kontinenta stvorili su izuzetno bogate industrijalce. Zahvaljujući masovnoj upotrebi tehnoloških inovacija na “kontinentu šanse”, rođena je generacija industrijskih magnata. Bankari i industrijalci su potom shvatili, da ukoliko žele da nastave da zarađuju moraju prvo da zauzdaju naučnike . “Osedlavanje” inovatorske misli omogućilo im je da stave pod punu kontrolu svaku novu tehnološku evoluciju do danas – ovo je sagledavanje Branka Babića, engleskog inovatora srpskih korena, koji živi i radi u Oksfordu.

Ubijaju naučnike!

Babić ukazuje na to da su automobili kojepogoni” besplatna kosmička energija, koji troše decilitre goriva, i motori koji rade na vodu pronađeni još pre Drugog svetskog rata. On navodi kako je ubeđen da bi čovečanstvo danas sve svoje energetske potrebe rešavalo prostom spravom sa antenom pruženom u nebo, samo da je Tesli dozvoljeno da nastavi sa radom u svojoj laboratoriji na Long Ajlendu. Takođe ukazuje i da bi kancer danas bio tek hronična bolest da je među magnatima farmaceutske industrije postojala trunka čovekoljublja. Na kraju, danas bi svako domaćinstvo moglo da poseduje svoj agregat veličine grejalice, u kome bi se odvijala nuklearna fuzija. Sa tom energijom svako domaćinstvo, zgrada ili grad, pa i država bili bi energetski podmireni. Tajnu tzv. hladne nuklearne fuzije koja ne stvara zračenje – otkrili su još 1989. dvojica hemičara Martin Flajšman i Stenli Pons sa Univerziteta u Juti. Ovaj prvi, Britanac, svoj naučni uspeh, platio je tako što jesišao s umausled neviđenog progona i potom je preminuo, dok je profesor Pons bukvalno utekao iz Amerike i do današnjih dana se ne zna njegova sudbina.

Hladna fuzija u laboratorijskim uslovima Fjašmana i Ponsa potvrđena je na Univerzitetu MIT u Bostonu, i na Prinstonu, dok su u laboratorijama Univerziteta u Bolonji italijanski profesori Serđo Fokardi i Andreo Rosi proizveli 12.000 kilovata struje, utrošivši svega 600 kilovata!

Babić podvlači kako je strašan način na koji svetski moćnicirešavajuprobleme sa tvdoglavim inovatorima. Primeri ubistava naučnika, čak čitavih naučnih timova postali su sasvimnormalanmetod. Mnogi najumniji ljudi u nauci prošlog veka ubijani su, a da to nije beležila ni lokalna štampa.

Gospodari sveta

Naš pronalazač je imao i lično iskustvo u sudaru sa korporacijama moćnih. Naime, zahvaljujući njegovom patentu gašenja vatre na naftonosnim poljima, koji je primenjen u Kuvajtu 1991. ugašena je vatra na 720 zapaljenih izvoršta nafte i gasa. Arapska kraljevina je tako spasena velikih finansijskih problema. Uprkos obavljenom poslu procenjenom na 100 miliona funti prema patentima Branka Babića (a koji je nadgledala Američka korporacija “Behtel” ) - njemu nije isplaćen ni cent. Uzalud je pred sudovima pokazivao u Engleskoj i Kuvajtu zaštićena patentna rešenja na tehnologiji, po kojoj su ugašeni požari.

Obrazlažući tvrdnje sa početka razgovora o postojanju četiri centra svetske plutokratije odakle se kontroliše sva svetska privreda, pronalazač Babić citira studiju švajcarskog Federalnog instituta za tehnologiju u Cirihu. Referentni institut u svom dokumentu je detektovao 37 miliona najprofitabilnijih poslova na planeti, koji prolazi kroz račune ogromnog broja poznatih industrijskih brendova. Sve te poslove i transakcije prema Švajcarcima, pod kontrolom drži 43.000 transnacionalnih korporacija, a njihovi poslovi se “sreću” u 3. 000 čvorišta, odakle se upravlja ovim tokovima. Dalje analize potvrđuju da se 3.000 administrativnih centara nalaze pod kapom 147 osnovnih poslovnih preduzeća, čija se moć i bogatstvo određuju u četiri giganta berzanskog predviđanja i poslovanja – Mek Grav-Hil”, (“McGraw - Hill” vlasnika Standard & Poor) s zatimNorthvestern Mitul”, (“Northwestern Mutual”) koja stoji iza Rasel investmenta,CME grupu” (vlasnika Daun Džons indeksa) i grupeBerkli” (Barclays). Ove kompanije se bave indeksiranjem rasta ili pada svetske privrede i diriguju trižištima.

- Nauka koja dovodi do tehnološkog razvoja je danas potpuno dehumanizovana i ako hoćemo da opstanemo na planeti kao država i narod u 21. veku moramo da saberemo sav svoj naučni potencijal - priča Babić. - Širom sveta danas radi ogroman broj inovatora i pronalazača sa srpskim korenima. Vaskrs svoje nauke moramo početi vaskrsom ideja najslavnijeg našeg pronalazača Nikole Tesle, koji je bio prva i najveća žrtva monstruozne industrijske globalizacije, kojom je ukočen tehnološki razvoj čovečanstva.

Teslinim tragom

Babić je nedavno u Beogradu izneo ideju o dizanju eksperimentalnog Teslinog tornja, na teritoriji Srbije, prema nacrtima onog sa Long Ajlenda kraj Njujorka iz 1901. U laboratoriji kakvu su prvo finansijski podržali najbogatiji ljudi tog vremena, a potom je sabotirali, shvativši da Teslina otkrića mogu ugroziti njihove monopole, po Babićevoj ideji trebalo bi da se okupe srpski naučnici. Pomoć u razradi Teslinog naučnog koncepta, koji je napušten pošto je ustanovljeno da “nije profitabilan”, prema rečima istraživača iz Londona treba da tražimo od Rusa i Indijaca koji su nastavili Teslinim tragom.

Nikola Tesla

Tesla se nije slagao sa kvantnom teorijom i Ajnštajnovim pogledom na svet

 Do 20-ih godina prošlog veka Nikola Tesla je važio za najvećeg naučnog vizionara, daleko ispred svog vremena, iz čijih su laboratorija patenti bujično izlazili - nastavlja Branko Babić. U misiji da pomogne ljudskom rodu, Tesla se nije obazirao ni kada su mu ukradene najmanje dve Nobelove nagrade za inovacije . Jednu je dobio Markoni za bežičnu telegrafiju i radiotalase 1909. a drugu Ajnštajn za talasne i korpuskularne osobine svetlosti 1921. Tesla je 11 godina pre Markonija, a čak 30 godina pre Ajnštajna javnosti otkrio ono za šta su ovi bili nagrađeni. Moćnici su ga pustili da radi do trenutka kada su shvatili da benefite od njegovih izuma ne mogu da preliju u svoj novčanik. Od tada počinje Teslin naučni progon, za koji se danas ispostavilo da je bio i zločin prema tehnološkoj evoluciji čovečanstva.

Inženjer Babić je istraživao golgotu srpskog naučnika. Njegova smela teza glasi da je Albert Ajnštajn izmišljen u Americi kao “sveta krava” matematike i fizike, kako bi se medijski reflektori sa Teslinih konkretnih izuma besplatne kosmičke energije, koji dolaze eterom na zemlju, preusmerili na njegove jalove i nedokazive teorije, koje su ličile na nauku, a iz kojih nije proizilazilo baš ništa na planu konkretne primene.

Tesla nije mrzeo Ajnštajna, navodi on i dodaje da se to za Nemca ne može reći. Uporište za ovakve tvrdnje Babić nalazi u fotografijama nađenim u zaostavštini dvojice naučnika, gde je Ajnštajn recimo sa zajedničkih slika iz Tesline laboratorije bukvalno brisao lik srpskog naučnika, dok je na Teslinim slikama naravno i lik Nemca.

Ukratko, Tesla se s Ajnštajnom razilazio i na polju kvantne fizike i mehanike , smatrajući njegove pretpostavke krajnje trivijalnima, ali zavodljivim. On je često raspravljao o Ajnštajnovim greškama i načinu na koji sastavlja svoja dela, a najviše ga je kritikovao zbog njegove teorije relativnosti, smatrajući da je puna grešaka, namerno plasiranih neistina koje potpuno negiraju ili plagiraju istraživanja velikih umova iz prošlosti, a u stvari anuliraju zdravorazumsko razmišljanje. Dok je Ajnštajn govorio o brzini svetlosti od 300.000 kilometara u sekundi, kao vrhuncu brzine prenosa, srpski naučnik je u svojoj laboratoriji crpeo energiju iz vasione, koja eterom dolazi daleko većom brzinom. Tesla je svoje tvrdnje dokazivao ogledima, a Ajnštajn papirom.

Krunisani “prosjak”

Konkretno o Ajnštajnovoj teoriji relativiteta rekao je sledeće:

“Ta teorija je skupila sve greške i neistine, ona ih je zaogrnula u predivan matematički omotač koji posmatrača fascinira i omamljuje da postane slep na ono što je u teoriji pogrešno. Teorija relativnosti jeprosjak zaogrnut u grimizno carsko odelo”, zbog kojeg ga neupućeni ljudi smatraju krunisanom glavom.

U zaključku kaže: “Nijedna jedina pretpostavka iz teorije relativnosti nije dokazana”. - Tesla je sve svoje vreme rada, dok je radio u Americi, punio džepove i Edisonu i J. P. Morganu, Džordžu Vestinghausu, Džekobu Astoru koji su i na osnovu njegovih pronalazaka gradili imperije. Oni su bili svesni da bi njegovi eventualni novi pronalasci, utemeljeni na revolucionarnoj tehnologiji kosmičke energije, ugrozili “poslove” koji su već donosili odličan profit. Rokfeler, koji je podržao Forda investirajući u prve linije za masovnu proizvodnju automobila, u to vreme imao je veliki interes da ovakvi motori sa unutrašnjim sagorevanjem traju i plašio se da Tesla ne počne da “vozi”automobil na kosmičku energiju, kao što je ovaj demonstrirao 1901. i 1930. Magnati naftne industrije u povoju branili su svoje izvore bogaćenja i tako se srpski naučnik našao na vetrometini interesa najbogatijih ljudi sveta.

- Laboratorija Nikole Tesle bila je pod velikom paskom obaveštajnih organizacija onog vremena - nastavlja Babić. General američke agencije OSS Vilijam Donovan, preko svojih ljudi, pratio je Teslin rad. Sa druge strane, do Teslinih izuma dolazili su i nacisti. Pošto je 1945. Američka vojna obaveštajna služba u dve različite akcije lovljenja nacističkih naučnika i njihovih tajnih projekata zaplenila hiljade strana dokumenata i nacrta razvoja novih oružja, shvatili su da deo onih najnaprednijih rešenja dolazi iz Tesline laboratorije.

- U tom špijunskom trileru koji se odvijao u okruženju našeg naučnika, svoju ulogu je imao i njegov čovek od najvećeg poverenja Džordž Šerif (George H. Scheriff). Njemu je Tesla bezrezervno verovao, a on mu je vodio i finansije - priča Babić. - Šerif ga je i video, poslednji pred smrt, za Božić 1943. Kada se posle toga istraživalo poreklo Teslinog sekretara, nisu mogli biti nađeni nikakvi zvanični podaci o životu ovog čoveka u Americi. Znalo se da je emigrant iz Nemačke, ali ne i kada je došao i gde je bio prijavljen. Džordž Šerif je imao sina, koji je prezime Šerif promenio u Preskot Buš. Njegov sin je postao 41. predsednik Amerike, a pred kraj života u intervjuima otvoreno je pričao da u svom arhivu i on poseduje originalne Tesline papire. Teslin sekretar, rodonačelnik Bušovih, ozbiljno se dovodi u vezu sa nacističkim kanalom preko kojeg su oticale tajne iz Tesline laboratorije u Nemačku. Uporedo Šerif je, dok je sarađivao sa Teslom, radio i kod J. P. Morgana, te se pretpostavlja da je i tu bio nagrađen špijunirajući i potkradajući genija. Za ovog čoveka još se kaže da je on bio taj koji je dan pre Tesline smrti, isparaznio deo njegovog ličnog sefa, dok su ostale papire 7. januara 1943. pokupili agenti Američke OSS.

Rusi su pažljivo proučili Teslina dostignuća - transformatori koji su u stanju da proizvedu "besplatnu" energiju

Rusi su pažljivo proučili Teslina dostignuća – transformatori koji su u stanju da proizvedu “besplatnu” energiju

Teslin toranj, odnosno ono što je radio na Lond Ajlendu, prema Babiću je bio vrhunac naučne karijere Srbina iz Like. Pošto su investitori shvatili da preko tornja u Vardenklifu on ne testitra samo prenos telefonskih signala na daljinu (zbog čega su mu 1901. Džem Varden i J. P. Morgan 1904. dali novac), već da on radi i na proizvodnji ogromne količine besplatne energije i njenog prenosa na daljinu, krenulo je zlostavljanje naučnika.

- Nesumnjivo da je Tesla na Long Ajlendu, za rad svog tornja koristio tzv. energiju nulte tačkeZPU”, odnosno da je do struje potrebne za startovanje eksperimenata koristio energiju crpljenu iz kosmosa - priča dalje Babić. Oko imanja, na kome su bila postrojenja, nema nikakvih spoljnih električnih instalacija, što govori da je inicijalnu energiju proizvodio sam. - Kada je u pitanju pojačavanje ovako dobijene energije, Tesla je koristio vibracionu frekvenciju Zemlje koja iznosi 7, 83 Herca sa vremenskim intervalom od 109 minuta. U ovom intervalu on je dodavao energiju prirodnoj vibraciji Zemlje koju su učitavale i emitovale cevi u temeljima tornja. Na taj način energija se pojačavala i emitovala i jonosferu. Takođe naučnik je znao da energija koja se emituje u prostor sa startnom tačkom u jednom odašiljaču, može da se detektuje i primi prijemnikom na istoj frekvenciji u udaljenoj stanici, bez korišćenja kabla . Kako bi omogućio stvaranje tog komunikacijskog kanala, Tesla je oba odašiljača postavio u zemlju na određenu udaljenost i podesio na iste frekvencije. Nameravao je, kroz više tornjeva raspoređenih na raznim mestima diljem planete, da omogući umrežavanje celog sveta. Energijom iz tornja ovaj naučnik uspešno je palio sijalice pobijene u zemlju, stotinama metara udaljenih od instalacije.

Energija nulte tačke

Danas, 73 godine posle smrti Nikole Tesle, operativna su najmanje dva postrojenja u svetu koja su nastala prema inicijalnoj ideji našeg naučnika. Indija je prva zemlja koja je dozvolila i podržava proizvodnju generatora energije nulte tačke (ZPU), pokušavajući da žiteljima svoje mnogoljudne zemlje obezbedi jeftinu struju. Na čelu tog projekta je dr Tevari, otac indijskog nuklearnog programa, i Indijci ne kriju da se ovom projektu oštro protive najbogatije zemlje sveta: Amerika, Saudijska Arabija i EU. Profesor Tevari, na svom internet sajtu, demonstrira da svojim spravama može da proizvede daleko više energije nego što u tu napravu unese, što pobija zakone opšteprihvaćene u tradicionalnoj fizici.

- Teslin toranj operativan je u Rusiji, u gradu Istre u sklopu Elektotehničkog instituta. Istraživanja koja se ovde sprovode još uvek su tajna za širu javnost, mada postoje slike instalacija – tvrdi Babić. - Upućeni tvrde da generator “marks” koji je u pogonu od 1970. proizvodi ogromne količne energije, dovoljne da podmire potrebe velike zemlje. Ovako dobijena energija iz Istre ne koristi se u komercijalne svrhe i smatra se ruskim enegretskim resursom budućnosti. Rusija i Indija su dakle jedine dve zemlje, čiji naučnici priznaju da su nastavili da istražuju na osnovu napuštenog Teslinog koncepta crpljenja besplatne kosmičke energije i njenog prenosa na daljinu.

Branko Babić je jedan deo svojih ogleda posvetio istraživanju na temu:Zabranjene tehnološke inovacije ili veliki pronalasci koji nikada nisu služili ljudima.” U svojoj studijiPillage of Serb and Other Inventorsabrao je neke od najvećih dometa ljudske pameti, koji su zabranjeni od strane svetske plutokratije, jer ugrožavaju njihove materijalne interese. Na spisku zabranjenih našlo se niz inovacija koje je trebalo svetu da donesu jeftinu ili besplatnu energiju, dok su odmah iza ovih patenata prevare u svetu medicinskih istraživanja, gde autor dokumentuje postojanje lekova za lečenje najtežih bolesti, koji su jednostavno proskribovani, jer bi pokvarili račune moćnom farmaceutskom lobiju.

Automobil na etar

U poglavlju o patentima u autoindustriji, koji bi omogućili jeftinu vožnju – izum Nikole Tesle takođe se nalazi na prvom mestu.

Problem “hvatanja” elektriciteta u samom etru antenom i njeno sprovođenje na zemlju da obavlja koristan rad, Nikola Tesla je van laboratorije demonstrirao u dva navrata na primeru automobila. Prvi takav eksperiment sproveo je 1900. i o njemu se zna iz šturih novinskih vesti. O drugom iz 1930. postoji zapis aeronautičkog inženjera Dereka Alhersa, kojem je o tomeu pero” pričao Petar Savo, rođak Nikole Tesle. Na ovom, osmodnevnom testiranju on je bio vozač specijalno pozvan iz Jugoslavije, jer genije iz Smiljana više nije imao poverenja ni u jednog Amerikanca.

- To je bio auto marke “pirs erou”, jedan od luksuznih automobila tog perioda. U autu se nalazio električni motor dužine oko metra i obima 60 centimetara. Iz njega su vodila dva debela kabla, vezana za prednju kontrolnu tablu. Dodato je i skladište za 12 voltne baterije – svedočio je Savo. - Maksimalna brzina rotora je bila 30 obrtaja u sekundi, sa vučom od 80 konjskih snaga! Na zadnjem delu auta je bila montirana antenska cev visoka, 1, 8 metara.

Prema zabeleženoj priči, Tesla je seo na mesto suvozača i počeo da podešava prijemnik energije na komandnoj tabli, koji nije bio veći od običnog kratkotalasnog radija. U njemu se nalazilo 12 specijalnih cevi, koje je poneo sa sobom u maloj kutiji u obliku kofera. Savo je rekao Ahleru da je Tesla prijemnik sastavljao u hotelskoj sobi. Ove neobične cevi tačno su ulegle u svoja ležišta, kada ih je postavio. Kada je gurnuo dve cevi, Tesla je rekao da sada imaju struju i da može da okrene kontakt-ključ. Savo je to učinio, a nikakav zvuk se nije čuo. Ali, čim je pritisnuo gas automobil je krenuo. Sve vreme vožnje nikakav zvuk motora se nije čuo. Nije poznato koliku su dužinu puta prešli, za osam dana koliko su se vozili, gorivo nisu sipali. Brzina koju su dostizali je bila od 90 do 120 milja na sat. Osmog dana zaustavili su se na nekoj staroj farmi, 20 milja od Bafala. Auto su ostavili tamo u jednom ambaru, a Tesla je poneo svojih 12 cevi iz prijemnika i ključ za pokretanje.

Teslin rođak je još ispričao da genije, dok su se vraćali kući sa testova, nije želeo da odgovara na njegova pitanja. Rekao je rođaku da je pokretačka snaga auta povezana sa radijacijom koja dolazi iz polja etra” i da je “energija na raspolaganju u neograničenim količinama”. Mala spravica na suvozačevoj strani očito je primala tu misterioznu energiju. Uspeo je samo da sazna kako Tesla očekuje da će se njegova sprava uskoro koristiti na velikim brodovima, u čamcima, vozovima i u automobilima. Kasnije je Savo načuo da je prijemnik sa cevima i ključem, ubrzo nakon vožnje, spaljen zbog sigurnosti, “jer su procurile neke informacije”.

Teslin automobil na elektricitet iz jonosfere, nikada nije doživeo serijsku proizvodnju.

(Kraj prvog dela intervjua)

Dragan Vujičić

(Copyright Treće oko – nijedan deo ovog intervjua ne sme se kopirati bez dozvole vlasnika autorskih prava)